رونمایی بیمه پارسیان از فناوری سامانه اعلام خسارت برخط بیمه بدنه

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با توجه به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی و حضور بیمه پارسیان در این نمایشگاه، غرفه این شرکت با حضور مدیران و کارشناسان خبره در حوزه های مختلف بیمه ­ای پاسخگوی بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان بود.

بر اساس این گزارش، بیمه پارسیان امسال با رویکردی متفاوت در این نمایشگاه حاضر شد و علاوه بر ارایه جدیدترین خدمات و دستاوردهای فناورانه این شرکت، برنامه دوره های آموزشی برای علاقه مندان به صنعت بیمه را در اهداف و برنامه های این نمایشگاه قرار دارد و با اعلام و اطلاع رسانی قبلی این برنامه ها، دوره های آموزشی را در حوزه بیمه های زندگی و بیمه های خودرو برگزار کرد.

همچنین در راستای اهداف حضور در این نمایشگاه، بیمه پارسیان از سامانه اعلام خسارت برخط بیمه های بدنه خودرو رونمایی کرد. این سامانه جهت سهولت بیمه گزاران بیمه های بدنه طراحی شده که با استفاده از این سامانه می توانند بدون مراجعه به شعب واحدهای پرداخت خسارت نسبت به تشکیل پرونده اقدام و تا پایان مراحل کامل دریافت خسارت پرونده خود را پیگیری نمایند.

در همین راستا مدیران و کارشناسان بیمه خودرو بیمه پارسیان نیز با برگزاری دوره های آموزشی، کلیه مراحل استفاده از این سامانه را به علاقه مندان و بازدیدکنندگان حاضر در نمایشگاه صنعت مالی معرفی و به پاسخگوی تمامی سوالات مطرح شده در حوزه این سامانه بودند.

بیمه پارسیان همواره جزو شرکت های برتر صنعت بیمه کشور و پیشرو در ارایه دستاوردها و خدمات فناورانه بوده و با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) در کنار دیگر شرکت های بیمه ای باعث هرچه پربار شدن نمایشگاه امسال شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا