رونمایی از تمبر یادبود سالروز تاسیس بیمه اتکایی امین

به گزارش روابط  عمومی ، مراسم رونمایی ازتمبر یادبود بیستمین سالروز تاسیس بیمه اتکایی امین  با حضور دکتر بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی، محمدرضا خوش کیش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاونین این شرکت و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا خوش کیش مدیر عامل شرکت بیمه اتکایی امین ضمن تشکر از رئیس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل ، رونمایی از تمبر یادبود بیستمین سالرو زتاسس شرکت بیمه اتکایی را عملی نمادین در پاداشت زحمات همه کسانی عنوان کرد که طی دو دهه در شرکت فعالیت کرده اند.

محمدرضا خوش‌کیش  با اشاره به ظرفیت بالای این شرکت گفت : نقش شرکت‌های بیمه اتکایی، کاهش اثر تحریمهای اقتصادی بر صنعت بیمه و اثر‌گذاری مثبت بر بازارمالی است.

وی توسعه منابع انسانی و انتقال تجربیات به نسل‌های بعدی به عنوان یکی از محورهای شرکت بیمه اتکایی امین یاد کرد و گفت: حضور و فعالیت سایر شرکت‌های بیمه اتکایی باعث کاهش اثر بخشی تحریم ها خواهدشد و حضور این شرکت در بازار بیمه با هدف بالابردن اشتغال و تاثیر مستقیم در توسعه اقتصادی کشور است.

مدیرعامل بیمه اتکایی امین همچنین با اشاره به برنامه های این شرکت جهت حضور پررنگ در بازار کشور اظهار داشت:امیدوارم با راهنمایی  و ارشادهای بیمه مرکزی و رئیس کل محترم بتوانیم از شرکت های پیشرو در بازار اتکایی باشیم.

در این مراسم همچنین مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی با تبریک بیستمین سالروز تاسیس بیمه اتکایی امین گفت:موضوع توسعه بازار بیمه های اتکایی درراستای سیات های کلی دولت و برنامه های ابلاغی وزیر امور اقتصادی و دارایی اجرایی می شود و در حال حاضر با توجه به افزایش تحریم ها باید با حساسیت بیشتری در این عرصه حرکت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از بهره گیری از ابزارهای جایگزین برای توسعه بازار بیمه های اتکایی به عنوان یکی از محورهای تعیین شده در سال گذشته یاد کرد و از انتشار اوراق اتکایی به عنوان یکی از مصادیق این رویکرد یاد کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد که با گسترش فعالیت‌های بیمه ای در دنیا و برقراری ثبات در شرایط مالی بین المللی همکاری با سایر کشورها تقویت شده و برای فراهم شدن شرایط مطلوب ، برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای تاسیس شرکت بیمه اتکایی ملی در حال انجام است.

بهزادپور درپایان سخنان خود خواستارتقویت فعالیت های بیمه ای اتکایی شرکت بیمه اتکایی امین شد و گفت: این شرکت با استفاده از سابقه بیست ساله و نیروهای توانمند خود می‌تواند نقش بسزایی در افزایش پرتفوی و توسعه بازار داشته باشد.

در این برنامه جهانگیری و بنیادی اعضای هیات عامل بیمه مرکزی هم به طرح دیدگاههای خود پرداختند.
گفتنی است در این جلسه از تمبر یادبود بیستمین سال تاسیس بیمه اتکایی امین رونمایی شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا