رشد شاخص های مهم بیمه گری نشان از سیاست جسورانه بیمه البرز است

وی با تاکید بر این که ایجاد آرامش در جامعه وظیفه اصلی بیمه گران است، اظهار داشت: متاسفانه تنها شش درصد منازل مسکونی کشور تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار دارند و شرکت های بیمه بايد با وارد شدن به اين حوزه و طراحي   محصولات جدید مردم را به خرید این بیمه نامه ترغیب کنند همانند سیاستی که بیمه البرز برای توسعه بیمه های زندگی اتخاذ کرد و با طراحی محصول جدید شوکا، فروش بیمه های زندگی را در صنعت بیمه افزایش داد.

رییس کل بیمه مرکزی توسعه فرهنگ بیمه و به تبع آن افزایش ضریب نفوذ بیمه را از برنامه های اصلی این نهاد ناظر عنوان کرد و برقراری ارتباط خوب و موثر شرکت های بیمه با آحاد مختلف جامعه را از عوامل افزایش ضریب نفوذ بیمه دانست.
وی افزود:  ارتباط سنجی مشتریان و رتبه بندی شرکت های بیمه از موضوعات مغفول مانده در صنعت بیمه کشور است که به زودی برنامه هاي اثرگذاري در اين زمينه اجرايي خواهد شد.
معاون طرح و توسعه بیمه مركزي نیز در این گردهمایی با بیان اینکه ویژگي هاي بارز بیمه البرز و کسب رتبه اول در شاخص های بیمه گری بر کسی پوشیده نیست، گفت: افزایش تعداد بیمه نامه ها و  فروش بیمه های زندگی از درایت مدیران ارشد و کارکنان این شرکت حكايت دارد و جریان درآمدی پایداری را برای این شرکت به ارمغان خواهد آورد.
علی بنیادی تنها راه ایجاد جریان درآمدی پایدار را توسعه بیمه های زندگی دانست.
وی بر لزوم پرهیز از نگاه سنتی در فعالیت بیمه گری تاکید کرد و گفت: خوشبختانه بیمه البرز با تغییر نگاه و ارائه رويكردي متمايز، فروش بيمه نامه هاي خرد را توسعه داد كه اين موفقيت، قابل قدراني است.
وی در پايان ضمن تاكيد بر تغيير رويكرد بيمه مركزي در راستاي افزايش مشارکت کارشناسان و خبرگان صنعت بیمه در تبیین و اصلاح  آیین نامه ها، دعوت مديران عامل اسبق بيمه البرز به  گردهمايي سراسري مديران و روساي اين شركت را اقدامي ارزشمند برشمرد.
این گزارش حاکی است گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه البرز با حضور رییس کل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، دبيركل سنديكاي بيمه گران ايران،مدیران و روسای شعب بیمه البرز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا