رتبه برتر بانک مسکن یزد در جشنواره شهید رجایی

بانک مسکن استان یزد در ارزیابی عملکرد سال 1401 دستگاه های اجرایی استان در چهارچوب هجدهمین جشنواره شهیدرجایی به عنوان “بانک برتر در اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن” انتخاب شد

به گزارش بانک مسکن ، محمد غفوریان مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با بیان این مطلب گفت: عزم استان در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن موجب شد تا بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و بانک عامل طرح نهضت ملی مسکن در استان معرفی شود.

وی در خصوص عملکرد بانک مسکن استان در پذیرش و اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن استان با پرداخت تسهیلات برای ساخت پنج هزارو 146 واحد مسکونی سهم 99 درصدی را در سیستم بانکی استان کسب کرد که از این جهت به عنوان “بانک برتر در اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن” برگزیده شد.

غفوریان همچنین افزود: 81درصد قراردادهای پرداخت تسهیلات به خودمالکان نیز توسط بانک مسکن استان یزد با متقاضیان به امضا رسیده است. محمدغفوریان سهم بانک مسکن از پرداخت تسهیلات استان را 6 درصد عنوان کرد و یادآور شد: پرداخت تسهیلات خرد از سه سال گذشته تاکنون رشد 452 درصدی داشته است به طوری که بیش از دوبرابر منابع این بانک در استان، تسهیلات پرداخت شده است.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا