راه‌اندازی ثبت خسارت آنلاین تلفن همراه توسط بیمه سامان

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد آقاجانی با بیان این که این شرکت برای خریداران بیمه نامه موبایل، این امکان را فراهم کرده که بدون مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت و به صورت غیرحضوری، فرایند دریافت خسارت را طی کنند، گفت: شرکت بیمه سامان پیشتر خدمات «فروش» آنلاین بیمه نامه را برای تلفن همراه عملیاتی کرده بود.

وی ا فزود: اکنون و در راستای «مشتری مداری» و «تسهیل در فرایندها»، بیمه سامان از خدمت جدید خود برای پرداخت خسارت تجهیزات رونمایی کرده است.

او با تاکید بر این که «مشتری مداری» و ارائه خدمات غیرحضوری، همواره یکی از مهمترین رویکردهای شرکت بیمه سامان در طراحی محصولات است، اظهار کرد: در خدمت جدید بیمه سامان، بیمه‌گذار می‌تواند پس از ورود به پورتال شخصی در وب سایت شرکت بیمه سامان، خسارت خود را ثبت و مستندات لازم را ارائه کند.

به گفته آقاجانی، کارشناسان این شرکت پس از ثبت خسارت، در «کوتاهترین زمان ممکن، مدارک ثبت شده را بررسی و خسارات وارده را به بیمه گذار پرداخت می کنند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا