دیدار مدیرعامل بیمه سرمد با مدیر شعب بانک صادرات فارس

مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به استان فارس با مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دنیای بانک و بیمه از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد در سفر به استان فارس، با خواجه نژادیان مدیر شعب استان فارس بانک صادرات ایران دیدار و طی جلسه‌ای در مورد مسائل و همکاری‌های دو جانبه به گفتگو پرداختند.
در این دیدار بهشتی‌نژاد با اشاره به چالش‌ها و مشکلات سالیان گذشته بیمه سرمد گفت: در حال حاضر با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده به منظور حل مشکلات و برطرف نمودن موانع موجود، بیمه سرمد روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و روند رو به رشد شرکت کماکان نیز ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر خانواده بزرگ بانک صادرات، مدت زمان بررسی پرونده های درمانی و پرداخت خسارت به بازه زمانی کمتر از ده روز رسیده و در تلاش هستیم که این مدت زمان را به کمتر از یک هفته تقلیل دهیم.
در ادامه این گفتگو خواجه نژادیان مدیر شعب بانک صادرات ایران استان فارس ضمن ابراز خشنودی و اشاره به بهبود روند خدمات دهی بیمه سرمد از دعوت مدیر شعبه استان فارس بیمه سرمد جهت حضور در جلسات بازاریابی بانک صادرات استان فارس با مشتریان بزرگ بانک خبر داد و افزود تعامل بانک و بیمه می تواند باعث هم افزایی برای بانک و برای بیمه سرمد گردد.
در پایان، جلسه‌ای با حضور مدیران و اعضای کانون بازنشستگان برگزار شد و در فضایی دوستانه بازنشستگان معظم بانک صادرات به طرح مشکلات خود پرداختند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا