دیدار رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بنیاد مستضعفان

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در دیدار با مهندس سید پرویز فتاح  رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام این مطلب، افزود: شرکت های بیمه در کنار هدفگذاری های اقتصادی، ماموریت های اجتماعی خود را با دقت و حساسیت خاصی دنبال می کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از نگاه مثبت مجموعه های حاکمیتی نظیر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به برخی فعالیت های بیمه ای این نهاد اشاره کرد و خواستار گسترش همکاری ها شد.
استادهاشمی همچنین خواستار حمایت جدی مهندس فتاح و مجموعه سهامداری بیمه سینا از افزایش سرمایه این شرکت شد و ابراز امیدواری کرد با بازگشت بیمه سینا در سال جاری به سطح توانگری یک، با انجام افزایش سرمایه، امکان قبولی اتکایی این شرکت برای پذیرش ریسک ها محقق گردد.
بر اساس این گزارش، مهندس سید پرویز فتاح در این نشست با ابراز خرسندی از رشد شاخص های بیمه در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه بدون وابستگی به منابع دولتی در عرصه خدمات رسانی و ایجاد فضای امن برای بخش های صنعتی و تولیدی تلاش می کند و باید به عنوان یک صنعت حمایتگر از سوی دولت ها مورد حمایت جدی تر قرار گیرد.
وی عملکرد صنعت بیمه در آیین بزرگ راهپیمایی اربعین را گامی بلند به سوی مردمی سازی این صنعت عنوان کرد و اظهار داشت: با تکیه بر ظرفیت های عظیم صنعت بیمه، تسریع فرایند محرومیت زدایی با بهره گیری از ابزار بیمه ای دور از دسترس نخواهد بود.
مهندس فتاح در پایان با تاکید بر گسترش فعالیت شرکت بیمه سینا و افزایش سهم بازار آن در صنعت بیمه در خصوص تدوین بسته های حمایتی بیمه ای، دیدگاه های خود را بیان کرد.
گفتنی است در پایان این نشست صمیمانه نسبت به بررسی زمینه های همکاری میان دو مجموعه بنیاد مستضعفان و بیمه مرکزی، تاکید و تبادل نظر شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا