دوره آموزشی ارزیابی خسارات ساختمان‌ها

با هدف تربیت ارزیاب خسارت ساختمان ناشی از حوادث طبیعی ذیل آئین‌نامه 85 شورای عالی بیمه، «دوره آموزشی ارزیابی خسارات ساختمان‌ها ناشی از رخدادهای طبیعی» با همکاری پژوهشکده بیمه و صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در 20 جلسه و به مدت 80 ساعت برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این دوره آموزشی که روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 14 تا 18 به صورت حضوری در محل صندوق بیمه حوادث طبیعی برگزار می‌گردد، «مبانی و اصول حاکم بر عملیات بیمه»، «آشنایی با قوانین و مقررات بیمه‌ای»، «اخلاق حرفه‌ای، مشتری مداری»، «اصول گزارش نویسی در ارزیابی خسارت»، «زبان تخصصی بیمه»، «آشنایی با انواع سازه»، «آشنایی با نحوه ارزیابی و برآورد خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی در ساختمان»، «آشنایی با قوانین و مقررات صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان» و «آشنایی با سامانه ارائه خدمات بیمه پایه حوادث طبیعی ساختمان» ارائه خواهد شد.
شرکت در این دوره آموزشی به صورت برخط و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir نیز امکان‌پذیر می‌باشد و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا می‌گردد.
شایان ذکر است، نخستین جلسه این دوره آموزشی، روز دوشنبه 23 بهمن 1402 از ساعت 14 تا 18 برگزار خواهد شد. مخاطبان این دوره، ارزیابان خسارت بیمه‌ای مستقل، کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کارشناسان ژئوفیزیک (گرایش زلزله شناسی)، کارشناسان حوزه بیمه‌های مهندسی، کارشناسان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، کارشناسان حوزه ساختمان (عمران/سازه/زلزله) و کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه بیمه و ساختمان هستند.
حضور در این ‎رویداد علمی مستلزم ثبت‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir و پرداخت هزینه ثبت نام نیز معادل 22 میلیون ریال می‌باشد.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا