دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، مهمان بیمه سرمد شد

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، با حضور در این شرکت، با سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در این دیدار اظهار کرد: بیمه سرمد، یکی از شرکت‌های مهم صنعت بیمه کشور و دارای مدیران و بدنه کارشناسی جوان، متخصص و با انگیزه‌ای‌ست و حضور مدیرعامل جدید، قطعا مشکلات را برطرف می‌کند و این شرکت را در مسیر رشد و شکوفایی قرار خواهد داد.

کریمی با اشاره به استقرار هیات مدیره جدید در بیمه سرمد گفت: تغییر در هر شرکت و سازمانی، حتی شرکت‌های پیشرو رخ می‌دهد و این امر لازمه تحول است، اما مهم‌ترین نکته اینکه ، مدیران جدید نابسامانی‌ها را فراموش کرده و به راه خود ادامه دهند و مسیر پیشرفت را در پیش بگیرند.

وی افزود: نگاه همه در سرمد باید به آینده باشد، چرا که سرمد کار بزرگی را پیش‌رو دارد و رقابت در بازار بیمه هم دشوار است و امیدوارم این شرکت در این مسیر با سیاست‌گذاری مناسب تیم جدید، موفقیت بیشتری را کسب کند.

سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه با قدردانی از حضور دکترکریمی در این شرکت، ابراز کرد: از حسن توجه جنابعالی به بیمه سرمد سپاسگزارم. همه ما متعهد شده‌ایم که در سرمد بر وظایف بیمه‌گری خود متمرکز شده و با تمرکز بر کار حرفه‌ای و برنامه‌محور تلاش کنیم که سرمد جزو شرکت‌های نوآور صنعت بیمه باشد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا