خدمت به زائرین اربعین برگ زرین افتخاری بر تار‌‌ك صنعت بیمه

مراسم  تجلیل از خادمین اربعین با حضور معاون امنیتی وزارت کشور، رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی ،مدیران عامل شرکت های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش دنیای بانک و بیمه از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر استادهاشمی از بیمه اربعین به عنوان یک خدمت بزرگ و افتخار برای صنعت بیمه یاد کرد و گفت: خرسندیم که در کنار همه سازمانهای خدمتگزار اربعین حسینی، صنعت بیمه نیز توانسته است با ارائه خدمات مطلوب، سهمی در این حرکت بزرگ تمدنی جهان اسلام داشته باشد. خوشبختانه با اقدامات خوب بیمه میهن به عنوان بیمه گر اربعین، صنعت بیمه در این رویداد جهانی سربلند بیرون آمد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تحت پوشش  بیمه قرار گرفتن ۲میلیون ۸۰۰ هزار نفر از زائرین گفت:متاسفانه علی رغم اطلاع رسانی های انجام شده یک  میلیون و ۲۵۰  هزار نفر بدون خرید بیمه نامه عازم این سفر  معنوی شدند.
وی از همه زائرین اربعین حسینی درخواست نمود با توجه به اینکه صنعت بیمه به دنبال کسب سود در بیمه اربعین نیست، نسبت به تهیه بیمه نامه برای دریافت خدمات مطلوب قبل از سفر اقدام نمایند.
دکتر استادهاشمی  در ادامه از تدوین آیین نامه بیمه اربعین خبر داد و گفت:به منظور ساماندهی بیمه زائرین اربعین و تفکیک وظایف ارگان های مرتبط با بهره مندی از تجربیات بیمه گر اربعین امسال، تدوین آیین نامه بیمه اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا