خدمات ارزی پست بانک متنوع می شود

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، فرحی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط لازم فراهم شده و ان شاء‌الله بعد از اجرای برجام، خدمات متنوع ارزی در زمینه‌های فاینانس (اعتبار اسنادی بلندمدت) و ریفاینانس (اعتبار اسنادی کوتاه‌مدت) و سایر تأمین‌های مالی توسط پست بانک ایران انجام می‌شود.

مدیرعامل پست بانک ‌ایران به رسالت اصلی این بانک در حوزه گسترش ICT به ویژه در روستاها اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات در ۱۴هزار نقطه کشور، نشان از توسعه فعالیت‌های این بانک دارد.

فرحی بر کیفی‌شدن خدمات براساس استانداردهای بانکی در دفاتر خدمات بانکی تاکید کرد و گفت: یکی از رسالت‌های اصلی پست بانک‌ایران، گسترش خدمات کمی و کیفی برای هموطنان در سراسر کشور است.

وی درمورد میزان اعتماد مردم به این بانک عنوان کرد: اصلی‌ترین سرمایه پست بانک‌ ایران، اعتماد مردم است و همواره تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات مناسب میزان اعتماد و اطمینان مردم نسبت به این بانک را افزایش دهیم.

مدیرعامل پست بانک ایران اضافه‌ کرد: در شش ماه اول امسال، عملکرد این بانک با رشد مناسبی مواجه بوده و همه تلاش کارکنان زحمتکش این بانک، حرکت به سمت ارائه خدمات بهتر به مردم و سودآوری بیشتر است.

فرحی تصریح کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ها و موافقت‌نامه‌های منعقده این بانک با سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ویژه صندوق توسعه ملی، اهتمام جدی در تأمین مالی بخش‌های مختلف از جمله ICT کشور و توسعه خدمات بانکی مخصوصاً در روستاها را داریم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا