حمایت پرقدرت بانک ملی از صنعت داروسازی

محمد رضا فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی به مناسب روز داروساز اعلام کرد: بانک ملی ایران نیز در راستای اهمیت استراتژیک صنعت داروسازی تا کنون حمایت های گوناگونی را از این صنعت به عمل آورده است و در مسیر پیشروی کشور به این روند، پر قدرت ادامه خواهد داد.

به گزارش دنیای بانک، متن پیام مدیرعامل بانک ملی به مناسب بزرگداشت حکیم زکریای رازی و روز داروساز به شرح زیر است:

صنعت داروسازی توانسته است با اتکا به توان متخصصان داخلی و پشتکار و تلاش کم نظیر آنها در شرایط تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران که حوزه سلامت و درمان مردم ما را هدف قرار داده بود،یکی از برگ های پر افتخار این ملت را در عرصه های گوناگون،به نام خود رقم بزند.
با اتکا به توان داخلی و هوش و استعدادهای این سرزمین اکنون رشد و ارتقای ایران در صنعت داروسازی زبانزد کشورهای منطقه است و شتاب روز افزون ایران در این صنعت،نوید بخش آینده ای درخشان تر است.
تولید واکسن برکت در شرایط همه گیری ویروس کرونا و تهدید همه جانبه سلامت مردم و دغدغه های فراوانی که به وجود آورد،نشان داد که مسیر کشور در حمایت از متخصصین داخلی و رشد و ارتقای صنعت داروسازی تا چه میزان راهبردی و صحیح بوده است.
این افتخار در مورد بسیاری از داروهای راهبردی دیگر که در حوزه سلامت از اهمیت استراتژیک فراوانی بر خوردارند،تکرار شده و به اثبات رسیده اند.
بانک ملی ایران نیز در راستای اهمیت استراتژیک صنعت داروسازی تا کنون حمایت های گوناگونی را از این صنعت به عمل آورده است و در مسیر پیشروی کشور به این روند، پر قدرت ادامه خواهد داد.
امیدوارم همچنان متخصصان این صنعت و پزشکان داروساز که به حق از تبار حکیم زکریای رازی هستند،پرچم ایران را بیش از گذشته در عرصه های فناوری داروسازی و سلامت در جهان بالا برند و در حراست از مرزهای سلامت مردم کشور،پر توان تر از همیشه باشند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا