جشنواره «تراکنش داغ سداد» پایان یافت

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، این جشنواره مختص دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و پذیرندگان خرد سداد بود که از سیزدهم آبان‌ماه تا سیزدهم دی‌ماه به مدت دو ماه در میان این پذیرندگان برگزار شد. در جشنواره «تراکنش داغ سداد» به پذیرندگان برتر هر استان که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، به قید قرعه در مجموع دو میلیارد تومان جایزه نقدی پرداخت خواهد شد.

براساس استانداردهایی که برای این جشنواره ویژه تعریف شده است، 20 پذیرنده برتر هر استان که بیشترین امتیاز را به دست آورده باشند، در این قرعه‌کشی مشارکت داده می‌شوند که با احتساب 31 استان، درنهایت از میان 620 پذیرنده برتر، قرعه به نام 12 نفر از خوش‌اقبال‌ترین دارندگان کارتخوان سداد می‌افتد.
اگر «تعداد تراکنش‌ها» و «جمع مبلغ تراکنش‌های پذیرنده» در فاصله زمانی 13 آبان تا 13دی‌ماه بیشتر از دو ماه گذشته خود باشد، امتیاز پذیرنده با ضریب دو محاسبه می‌شود. همچنین در این جشنواره، هر یک میلیون تومان تراکنش نیز شانس پذیرندگان در قرعه‌کشی را یک امتیاز افزایش می‌دهد.
دو پذیرنده خوش‌شانسی که با کسب امتیاز بیشتر، ضریب بردن خود را افزایش دهند هر کدام 500 میلیون تومان دریافت می‌کنند و 10 جایزه 100 میلیون تومانی نیز به قید قرعه نصیب 10 پذیرنده دیگر می‌شود.
پذیرندگان با افزایش تعداد تراکنش‌ روی دستگاه‌های کارتخوان سداد و بالا بردن مبلغ تراکنش‌های خود در این بازه دو ماهه، می‌توانستند شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.
بنا است، مراسم قرعه‌کشی این جشنواره کمتر از یک ماه آینده و در تاریخ پنجم بهمن‌ماه در دفتر مرکزی ساختمان پرداخت الکترونیک سداد برگزار شود که همزمان به‌صورت زنده از اینستاگرام پخش خواهد شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا