جذب بازارهای جدید، رسالت اصلی شبکه فروش

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه هم‌اندیشی با اعضای شبکه فروش و کارکنان شعب سمنان و شاهرود که در محل هتل قصر بسطام شاهرود برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد کارکنان و شبکه فروش استان سمنان، بر ضرورت کنترل ریسک و خسارت توسط شبکه فروش تاکید کرد.

وی، ارائه نرخ فنی مناسب با توجه به عملکرد و سابقه بیمه‌گذار و تلاش در جهت تجمیع امور بیمه‌ای را یادآور شد و در پاسخ به مسایل مطرح شده از سوی نمایندگان گفت: به منظور پویایی و افزایش تحرک شرکت، اقداماتی انجام شده که ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، افزایش اختیارات، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌ها و تغییرات مدیریتی از آن جمله هستند.
دکتر کاردگر،آموزش و رتبه‌بندی نمایندگان و رفع مشکلات سیستم فناوران را از دیگر اقدامات انجام شده اخیر برشمرد و با اشاره به مشکلات صنعت بیمه، بر لزوم توجه و فرهنگ‌سازی در بین بیمه‌گذاران و صنعت بیمه تاکید کرد.
گفتنی است: پیش از اظهارات دکتر کاردگر، سید ابوالفضل حقانی‌زاده سرپرست منطقه ۲، گزارشی از عملکرد شعب سمنان و شاهرود، درصد تحقق بودجه، نسبت خسارت و برنامه‌های آینده ارایه کرد.
تحقق بودجه ۹۰ درصدی، کنترل خسارت و کاهش نسبت خسارت در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ و رشد ۲۵ درصدی پرتفوی، از جمله عملکرد شعب سمنان و شاهرود به شمار می‌رود
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا