اعتیاد زیاد بیمه دانا به درمان و ثالث

به گزارش دنیای بیمه، حق بیمه تولیدی بیمه دانا در فصل بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است. کل فروش شرکت در سه ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

از کل فروش بیمه دانا در بهار امسال ۲۵ درصد سهم رشته بیمه درمان، ۴۲ درصد بیمه شخص ثالث و ۶ درصد هم سهم رشته حوادث سرنشین بوده است. تنها ۷ درصد از فروش شرکت به رشته بیمه بدنه خودرو و ۶ درصد هم بیمه‌های زندگی اندوخته‌دار بوده است.

بیمه دانا که سکان هدایت آن را ابراهیم کاردگر بر عهده داردT در ۳ ماه ابتدایی امسال بالغ بر ۱۱۶۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده که سهم رشته درمان از کل خسارت پرداخت شده ۴۹ درصد و سهم رشته شخص ثالث به همراه حوادث سرنشین هم ۳۲ درصد بوده است. با این حال نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی شرکت از ۷۴ درصد با ۱۰ پله بهبود به ۶۴ درصد رسیده است.

  • فروش و خسارت در خرداد ۱۴۰۰

بیمه دانا در ماه خرداد امسال بالغ بر ۸۶۹ میلیارد تومان فروش داشته که ۳۷ درصد سهم بیمه درمان و ۳۴ درصد بیمه ثالث بوده و رشد فروش شرکت در مقایسه با خرداد سال گذشته ۸۳ درصد بوده است. این در حالی است که رشد خسارت در خرداد امسال نسبت به خرداد سال گذشته تنها ۹ درصد ارزیابی شده است.

ارقام فروش و خسارت به میلیون ریال است

[wpdatatable id=75]

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا