توافق بر سر تسهیلات 329 هزار مسکن نهضت ملی

مدیرعامل بانک مسکن ازانعقاد قرارداد تسهیلاتی 328 هزار و 824 واحد مسکونی طرح نهضت ملی تا پایان هجدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش دنیای بانک، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان این خبر گفت: بانک مسکن در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون با 328 هزار و 824 واحد مسکونی قرارداد ساخت به مبلغ بیش از 140 همت به امضا رسانده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود 765 هزار و 271میلیارد ریال برای ساخت 308هزار و 809 واحد مسکونی افزود: 35درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص جزییات پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا هجدهم بهمن ماه سال جاری؛ تعداد یک میلیون و 136 هزار و 742 نفر افتتاح حساب کرده اند.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا