تقدیر رئیس کمیته امداد از مدیرعامل بانک مسکن

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) با اهدای لوحی از اقدامات بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ در این تقدیرنامه از مدیرعامل بانک مسکن و تلاش کارکنان این بانک برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر شد.
بر این اساس، یکی از اهداف اصلی و حائز اهمیت پرداخت این تسهیلات، یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه و مرتفع کردن بخشی از مشکلات آن‌ها بر اساس شاخص‌هایی همچون 3 دهک پایین درآمدی، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و … است.
بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، 9 هزار و 706 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ 4 هزار و 834 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.
همچنین 2 هزار و 763 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به ارزش یک هزار و 911 میلیارد ریال نیز در سال جاری به مددجویان سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.
طی سال 1401 نیز بانک مسکن در مجموع 25 هزار و 425 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، خرید، ساخت و ودیعه مسکن به مبلغ 19 هزار و 708 میلیارد ریال به معرفی شدگانِ کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعطا کرده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا