تقدیر رئیس‌کل بیمه مرکزی از میزبانی بیمه سرمد در کرمان

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با ارائه برنامه‌های علمی و تخصصی متنوع برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه همایش مهمانان داخلی و بین‌المللی از اساتید، صاحب‌نظران و مدیران ارشد حوزه بیمه از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه حضور داشتند.

در دومین روز از برگزاری این رویداد و همزمان با روز ملی بیمه، سخنرانی‌های علمی با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد صنعت بیمه و مهمانان بین‌المللی برگزار شد.

در مجاورت محل برگزاری این همایش، غرفه بیمه سرمد بر پا شده و به معرفی محصولات و خدمات شرکت پرداخت. مدیرعامل بیمه سرمد در غرفه این شرکت، میزبان مدیران و معاونین شرکت‌های مختلف صنعت بیمه بود.

سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه با موضوع تکامل زیست‌بوم صنعت بیمه «تکافل، حکم‌رانی و فناوری‌های نوین» ۱۲ و ۱۳ آذر ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در ادامه این همایش علی استادهاشمی، رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از میزبانی بیمه سرمد برای گردهمایی متولیان، سیاست‌گذاران و کارشناسان این شرکت به مناسبت سالروز ملی بیمه در استان کرمان از آقای بهشتی‌نژاد قدردانی کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا