تقدیر استاندار تهران از بانک ملی

استاندار تهران با حضور در نمایشگاه بین المللی اوراسیا و در بازدید از غرفه بانک ملی ایران با تاکید بر این که این بانک به عنوان بازوی توانمند دولت در توسعه زیرساخت ها و طرح های زیربنایی کشور جایگاه مهمی دارد، افزود: بانک ملی ایران، الگو و شاخص سیستم بانکی کشور است.

علی رضا فخاری در این بازدید در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران بر تقویت جایگاه این بانک در کشور تاکید کرد و اظهارداشت: بانک ملی ایران، بانکی اصیل و مورد اعتماد مردم است که در رونق تولید، حل مشکلات مردم، ایجاد فرصت های شغلی، تکمیل زنجیره ارزش در صنعت و کمک به توسعه طرح های زیربنایی ‌کشور نقش آفرین است و به عنوان الگوی شبکه بانکی، نماینده خوبی در بین بانک های جهان است.

‌استاندار تهران تصریح کرد: هر ساله از بانک ملی ارائه طرح ها و محصولاتی نوین، فناور، خلاق و کاربردی در حوزه بانکداری حضوری و غیرحضوری برای آحاد جامعه شاهد هستیم که این جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی در خاتمه با بیان این که بانک ملی ایران نگاهی ملی و مردم محور دارد و منافع کشور و مردم را مقدم بر هر چیزی می داند، خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران با توجه به ظرفیت های بی شمارش این توان و امکان را دارد که در همه بخش ها به موفقیت برسد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا