تشریح قابلیت‌های ست بانک صادرات در نمایشگاه تراکنش

​ کارکردها و مزیت‌های راهبردی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) بانک صادرات ایران همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برای علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین در صنعت پرداخت، تشریح شد.

به گزارش دنیای بانک از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در دومین روز از برگزاری نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) بانک صادرات ایران توسط فرزانه پوربرات، کارشناس اداره کل خدمات نوین این بانک در قالب یک کارگاه آموزشی برای فعالان حوزه صنعت پرداخت تشریح شد.

سامانه توثیق الکترونیکی دارایی «ست»، بانک صادرات ایران با هدف تسهیل در تامین وثیقه مورد نیاز برای دریافت تسهیلات خرد، راه‌اندازی و امکان وثیقه‌گذاری اوراق سهام و بیمه عمر و زندگی بدون نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها برای متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک صادرات ایران فراهم شده است.

متقاضیان دریافت تسهیلات دارای کد سجام بورسی می‌توانند با مراجعه به تارنمای سامانه ست به نشانیset.bsi.ir، از ارزش دارایی‌های راکد خود مانند سهام، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، واحد‌های صندوق‌هایی با درآمد ثابت، چکنو، سفته و برات الکترونیک و سایر دارایی‌های قابل ارزش‌گذاری خود استفاده نموده و بدون نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها، نسبت به وثیقه‌گذاری آنها در فرآیند دریافت تسهیلات اقدام کنند.

مدیریت ثروت، کاهش زمان وثیقه‌گذاری به صورت آنلاین، تنوع در ارائه وثایق، تناسب ارزش دارایی‌های راکد و غیرمولد، امکان تغییر وثیقه، کاهش نیاز به مراجعه حضوری و آزادسازی بخشی از وثیقه متناسب با تعهدات رفع شده، از جمله مهمترین مزیت‌های سامانه توثیق الکترونیکی دارایی بانک صادرات ایران است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا