تداوم روند رو به رشد بیمه سرمد

مدیر عامل بیمه سرمد به سود خالص حدود 29 میلیارد تومانی شرکت در سال 1401 اشاره کرد و گفت: در ادامه مسیر سودآوری شرکت در 3 ماهه نخست امسال نیز بیمه سرمد 25 میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.

وی گفت: در 3 ماهه اول امسال حق بیمه تولیدی به میزان 60 درصد عملکرد سال 1401 محقق و نسبت خسارت پرداختی به حق بیمه تولیدی به شکل قابل توجه‌ای به نفع حق بیمه تولیدی اصلاح شده است.

بهشتی‌نژاد در این مراسم همچنین گفت: در 3 ماهه اول امسال حدود 39 میلیارد تومان درآمد از مدیریت پرتفوی سهام شناسایی شده است.

مدیرعامل بیمه سرمد در تشریح برنامه‌های سال 1402 شرکت نیز گفت: از نظر مالی، کسب سطح یک توانگری مالی و ارتقاء سرمایه به 1000 میلیارد تومان و از نظر فرآیندهای داخلی و کسب و کار نیز بهبود ترکیب پرتفوی شرکت با تأکید بر فروش بیمه نامه سود‌ده، اصلاح ساختار نرخ دهی و تمرکز بر جذب پرتفوهای برند در هر استان در دستور کار شرکت بیمه سرمد قرار دارد.

وی از افزایش تعداد و پوشش جغرافیایی نمایندگان جنرال و زندگی با استقرار نمایندگان در شعب بانک صادرات و پرداخت خسارت‌های مراکز درمانی غیر طرف قرارداد در ساعت غیراداری جهت بیمه‌شدگان بانک صادرات (از محل تنخواه شعبه مجازی) به عنوان اصول مشتری‌مداری شرکت بیمه سرمد در سال 1402 نام برد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا