تخصیص بیش از ۸۴ هزار میلیارد در طرح نهضت ملی غرب تهران

مدیر شعب بانک مسکن منطقه غرب تهران از پرداخت بیش از 84 هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در این مدیریت خبر داد.

به گزارش دنیای بانک از پایگاه خبری بانک مسکن ؛ علیرضا جوادی با اشاره به انعقاد 112 فقره قرارداد برای ساخت 17 هزار و 22 واحد مسکونی گفت: تاکنون بالغ بر 84 هزار و 711 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها در قالب طرح نهضت ملی مسکن به سازندگان پرداخت شده است.
وی در مورد جزئیات تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در منطقه افزود: از مجموع قراردادهای منعقد شده با سازندگان در این منطقه، 76 فقره قرارداد مربوط به ساخت 15 هزار و 266 واحد توسط تعاونی ها و 36 فقره قرارداد مربوط به ساخت یک هزار و 756 واحد توسط خودمالکین است.
مدیر شعب بانک مسکن منطقه غرب تهران نقش بانک مسکن در تامین مسکن کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن را مهم عنوان کرد و عزم و اراده جمعی را در تحقق اهداف تعیین شده در این بخش بسیار تاثیرگذار دانست.
جوادی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده مدیریت منطقه غرب تهران در بخش پروژه های طرح مسکن مهر نیز گفت: در این مدیریت برای ساخت 158 هزار و 638 واحد مسکونی طرح مهر قرارداد منعقد شده که تا پایان آذر ماه سال جاری بالغ بر 144 هزار واحد آن تعیین تکلیف شده است.
وی افزود: در منطقه غرب تهران در سال جاری بالغ بر یک هزار و 841 میلیارد ریال تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن، یک هزار و 718 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید مسکن و بالغ بر 263 میلیارد ریال تسهیلات در بخش بافت فرسوده پرداخت شده است.

 

آخرین بروزرسانی 1402/12/2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا