تجلیل از بانک مسکن استان آذربایجان شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان از مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی به دلیل تامین مالی تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

به گزارش دنیای بانک از پایگاه خبری بانک مسکن، در این جلسه که به میزبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شد، جبار علی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر تعامل بیشتر بانکهای عامل برای پذیرش و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و همچنین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در روستاها وشهرهای استان تاکید کرد.

مهدی جمالوندی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بانک مسکن تنها بانک دولتی و تخصصی در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن است، گفت: پرداخت تسهیلات به صورت انفرادی، انبوه سازان، زلزله زدگان، مسکن مهر ، بافت فرسوده و بافت بهسازی شهر و روستا و طرح نهضت ملی مسکن بخشی از این فعالیت‌هاست.

جمالوندی افزود: در سال جاری بانک مسکن این استان توانسته برای هزار و 43 پروژه در قالب هزار و 283 واحد روستایی، تسهیلاتی بالغ بر دوهزار و 469 میلیارد ریال پرداخت کند و به سهم خود نقش موثری در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان بر جای بگذارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا