تبریک مدیرعامل بانک مسکن برای 85مین سالگرد تأسیس بانک

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، ضمن تبریک فرا رسیدن هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس این بانک، گفت: با توجه به تأکید و تو‌جه ویژه دولت سیزدهم بر موضوع ساختمان‌سازی و طرح پروژه نهضت ملی مسکن، بانک مسکن خود را خانه آرزوهای مردم و به‌ ویژه جوانان برای خانه‌دار شدن می‌داند.

به گزارش دنیای بانک از پایگاه خبری بانک مسکن ؛ سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، طی پیامی به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک مسکن، کار ویژه این بانک طی 85 سال اخیر را برنامه‌ریزی برای خانه‌دارشدن شهروندان دانست و تاکید کرد که این بانک اکنون در تلاش است تا به خانۀ آرزو و امید مردم تبدیل شود.

در این پیام آمده است: پس از گذشت 85 سال از تأسیس بانک مسکن، تلاش مجموعه همکاران در خدمت‌رسانی به مشتریان و دستیابی به هدف خانه‌دارکردن مردم، اکنون نمود روشنی پیدا کرده است‌.

ضمن تبریک ورود بانک به سال جدید فعالیت خود به مشتریان، همکاران، بازنشستگان و تمام افراد و نهادهای ذی‌ربط، یادآور می‌شوم که امروز ما وظیفه سنگین‌تری بر دوش خود احساس می‌کنیم و باید تمام دانش و تجارب اندوخته‌شده در طول 85 سال گذشته را به کار بگیریم تا پروژه‌های مختلف، ازجمله نهضت ملی مسکن به سرانجامی خوش برسند.

پایبندی به شعار سال، یعنی «مهار تورم و رشد تولید» که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، از الزاماتی است که بانک مسکن اهتمام ویژه‌ای به تحقق آن دارد. چرا که به عقیده ما، صنعت ساختمان‌سازی و مسکن در تحقق این شعار پیش‌گام است.

امروز اگر چرخ مسکن به حرکت درآید، به دنبال خود هزاران شغل ایجاد می‌کند. از سوی دیگر، ده‌ها صنعت تولیدی دیگر به حوزه مسکن وابسته هستند که چرخ تولید آن‌ها هم به حرکت درمی‌آید.

در بحث مهار تورم هم باید توجه داشت که حدود 30 درصد این شاخص وابسته به مسکن است. چنانچه عرضه واحدها افزایش یابد، طبیعی است که تورم این حوزه به کنترل درمی‌آید و به دلیل وزن سنگین مسکن در تورم، درنهایت تورم عمومی کالاها و خدمات هم مهار می‌شود.

بانک مسکن با اتکا به چهار اصل «تفاوت»، «درون‌گرایی»، «تکنولوژی‌محوری» و «برنامه‌ریزی بخردانه» سعی دارد در اجرای طرح‌های ملی شیوه‌ای نوین و جدید را به نمایش بگذارد تا درنهایت مردم و مشتریان بیشترین نفع را از این طرح‌ها که سرآمدشان طرح نهضت ملی مسکن است، ببرند.

در پایان امید می‌رود با یاری خداوند متعال و هم‌افزایی و تلاش جمعی همکاران، اعتلا و پیشرفت روزافزون بانک مسکن در سال جدید فعالیتش، همچنان ادامه داشته باشد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا