تاکید مدیرعامل بیمه میهن بر تهیه الحاقیه بیمه ثالث با تخفیف 80درصدی برای خادمان اربعین

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی، تسهیل در امر بیمه گری زائران را از مولفه های فرهنگسازی بیمه ای عنوان کرد و گفت: اطمینان بخشی به زوار حسینی در چارچوب بهره گیری از محصولات و خدمات بیمه ای یک ماموریت مقدس و مسئولیت اجتماعی به حساب می آید.

قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به فرصت ویژه اربعین برای توسعه فرهنگی صنعت بیمه از تمامی فعالان این صنعت خواست تا با حضور همه جانبه در بزرگترین آیین پیاده روی جهان اسلام به ترویج فرهنگ بیمه و معرفی ظرفیت های بیمه گری بپردازند.
بر اساس این گزارش در ادامه ، سیدهادی شیخ الاسلامی؛ مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره بیمه میهن نیز با تاکید بر برنامه ریزی مدون این شرکت برای ارائه پوشش ها و تسهیلات متنوع بیمه ای برای زائران کربلا، اظهار داشت: کاهش دغدغه مسئولان ستاد اربعین، موکب داران و راهپیمایان دلسوخته اربعین از جدی ترین ماموریت های صنعت بیمه است و در این مسیر از تمامی ظرفیت های ممکن استفاده خواهیم کرد.
وی از ارائه خدمات ویژه به دلباختگان حسینی خبر داد و افزود: صنعت بیمه با تکیه بر قابلیت های فنی و تاکید بر ایفای مسئولیت های اجتماعی خود برای ارتقای سطح سهولت سفر و کیفیت بالاتر آن تلاش خواهد کرد.
وی در این راستا تصریح کرد: نظارت نهاد ناظر صنعت بیمه در ارتقای سطح خدمت رسانی به زائران و خادمین حسینی یک ضرورت آشکار به حساب می آید.
شیخ الاسلامی با قدردانی از ستاد بیمه اربعین و هماهنگی نهادناظر صنعت بیمه با دستگاه ها و نهادهای مرتبط، خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و راه‌اندازی اتاق کنترل اربعین در کربلا در کنار هماهنگی برای پذیرش بیماران و مصدومان و همچنین اصلاح نقاط حادثه خیز از مهمترین خدماتی است که توسط همکاران خدوم شرکت بیمه میهن به زائران کربلای معلی ارائه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بیمه میهن در پایان بر ضرورت تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث با تخفیف هشتاد درصدی برای خادمان مراسم اربعین و همچنین جاماندگان اربعین حسینی تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، علی اکبر ترکاشوند _دبیر ستاد اربعین صنعت بیمه_ با قدردانی از اراده محکم و توانمندی های مدیران و همکاران شرکت بیمه میهن، اظهار داشت: زیرساخت های فرهنگی در پیوند با مسئولیت پذیری اجتماعی می تواند زمینه همگانی سازی صنایع کشور را فراهم سازد.
وی پیوست فرهنگی تعهدات صنعت بیمه را در راهپیمایی بزرگ اربعین، ضروری توصیف کرد و گفت: باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که هرگونه حرکت بیمه ای در همایش بزرگ اربعین یک عملیات بیمه گری بین المللی است و به همین خاطر باید با حساسیت های خاص خود دنبال شود.
ترکاشوند ضمن تاکید بر برپایی منظم نشست های هم اندیشی ستاد اربعین از شرکت های بیمه خواست در قالب یک صنعت واحد عمل کنند تا خدمات یکپارچه بیمه ای در ابعاد فرهنگی نیز جلوه گر شود.
گفتنی است در این نشست هم اندیشی، راهکارهای خدمات سریع، کارآمد و بی نقص، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است در این نشست، اعضای هیات عامل و تنی چند از مدیران کل نهادناظر صنعت بیمه نیز به طرح موضوعات مرتبط پرداختند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا