تاكید بر پرداخت خسارت به موقع، منصفانه و با كیفیت به مردم

افزایش آگاهی بیمه‌ای و پرداخت خسارت مناسب به مردم از نکات کلیدی و وظایف مهم تلاشگران و فعالان صنعت بیمه است که منجر به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی با بیان مطلب بالا در برنامه پاسداشت بیستمین سال تاسیس بیمه سینا گفت ؛ پرداخت با کیفیت، منصفانه و بموقع به مردن تاثیر زیادی در افزایش بهره مندی مردم از خدمات بیمه ای دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با طرح این موضوع که ماهیت کار بیمه رساندن اطمینان به مردم و پوشش ریسک های مختلف است گفت ؛ هدف صنعت بیمه افزایش ضریب نفوذ بیمه و به بیان دیگر افزایش سهم بیمه از اقتصاد کشور است و اگر این محور را قبول داشته باشیم باید فرهنگ بیمه را تقویت کنیم و دراین راستا باید برای مردم احترام قائل شویم و وقت بگذاریم تا اطلاعات مردم از تنوع خدمات بیمه ای بیشتر شود.
دکترعلی استادهاشمی اضافه کرد؛ سود آوری صنعت بیمه در حوزه سرمایه گذاری است و به این خاطر باید علاوه بر توجه به پرتفوهای بزرگ به پرتفوهای خرد نیز توجه کنیم چرا که همین پرتفوها هستند که ماندگارند.
وی از ترغیب و تشویق کارکنان و فعالان صنعت به عنوان عاملی یاد کرد که باعث تحول و پویایی می شود و در این راستا تمرکز بر آموزش های نوین و بروز و اعزام کارکنان به خارج از کشور می تواند ما را به هدف مذکور نزدیک کند.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت ” افزایش سرمایه شرکت” گفت رتبه نهم شرکت بیمه سینا در بین شرکت‌های بیمه ای نشان می دهد که این شرکت مسیر درستی را طی کرده است و فعالیت هایی مانند ” ورود به سرمایه گذاری های خارجی” ، ” برطرف شدن دغدغه های حقوقی شرکت” و ” بهره گیری از ظرفیت‌های فناوری ” برای ارایه خدمات یهتر ” از حرکت‌های جسورانه شرکت بیمه سینا در چند وقت اخیر است .
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ” تسهیل گری” به عنوان یکی از راهبردهای اصلی بیمه مرکزی گفت در این زمینه بیمه مرکزی تقویت بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز نوآوری صنعت بیمه در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان یکی از سیاست‌های جدید بیمه مرکزی مبنی براستفاده از نظران همه ذینفعان در اصلاح آیین نامه ها مرتبط مانند آیین نامه ۷۵ گفت : با این سیاست همه ذینفعان در خصوص قوانین و مقررات مشارکت خواهند کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان سخنان خود با تاکید مجدد بر تسهیل گری بیمه مرکزی گفت در کنار این موضوع از وظیفه نظارتی بیمه مرکزی هم غافل نیستیم و امید واریم با نظارت هوشمند بر عملکردها بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

گفتنی است در این برنامه دکتر حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان،دکتر علی بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ،دکتر عبدالله ثانی مدیر عامل شرکت بیمه سینا و مدیر عامل هلدینگ بیمه سینا نیز به ایراد سخن پرداختند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا