بیمه دی؛ برنده مناقصه درمان ایثارگران

شرکت بیمه دی برنده مناقصه بیمه جامع درمان ایثارگران شد و سقف سرانه ماهیانه به ازای هر بیمه‌شده 570 تومان خواهد بود که مدت آن آخرین روز فروردین 1402 خواهد بود. ارزش کل این قرارداد 108 هزار و 756 میلیارد ریال  اعلام شده و تعداد افراد تحت پوشش این قرارداد یک میلیون و 590 هزار نفر خواهد بود.

به گزارش دنیای بیمه، مشخص نشده که علاوه بر بیمه دی، دیگر چه شرکت‌هایی در این مناقصه حضور داشته‌اند و آیا نرخ اعلام شده بین بنیاد شهید و شرکت برنده مناقصه در نتیجه یک رقابت بوده یا توافق بین طرفین قرارداد.

بر اساس اعلام شاهرخ رامرزی، مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جلسه کمیسیون مناقصه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس این بنیاد برگزار شده و بر اساس توافق به عمل آمده بین شرکت بیمه دی و بنیاد شهید، مجوز انعقاد قرارداد تا سقف سرانه ماهیانه 5 میلیون 700 هزار ریال به ازای هر نفر و بازه زمانی 12 ماهه تا پایان فروردین 1402 نهایی و ابلاغ شده است.

امیر کریمی، سرپرست دفتر خدمات سلامت و امور سالمندی بنیاد شهید هم در نامه‌ای به سجاد رامندی، معاونت فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دی اعلام کرده تا در اسرع وقت نسبت به تایید در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستاد ایران) موضوع برنده‌شدن بیمه دی اقدام شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا