بیمه دانا زمین پیشنهادی ارتش را رد کرد

به گزارش دنیای بانک و بیمه، دلیل انتشار این اسناد از سوی مدیرعامل بیمه دانا، تکلیف مقرر در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عنوان و ابراهیم کاردگر آخرین پیگیری های صورت پذیرفته در خصوص زمین علی آباد طی شهریورماه امسال را با هدف شفافیت در بازار سهام منتشر کرده است. بر اساس اسناد منتشره، ارتش پیشنهاد داده تا نسبت به تهاتر ۱۱۷۲۳۲ متر مربعی از اراضی واقع در منطقه شمال خاوری موسوم به اراضی علی آباد شمیران، ۵۱۵ هکتار از اراضی ۳ پادگان نظامی در استان های خوزستان و سمنان اقدام شود.
حالا نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا اعلام کرده است با توجه به نامه اخیر واصله از اداره مهندسی و پدافند غیرعامل آجا، مورخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ دایر بر معرفی سه قطعه زمین در استان های سمنان و خوزستان و معرفی نماینده ای از نزاجا جهت انجام کارشناسی زمین های معرفی شده و نظر به اهمیت و حساسیت موضوع و به لحاظ اینکه اولویت معاوضه با زمین های موجود در حوزه شهری تهران می باشد، بدین منظور نامه ای در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۸ تنظیم و مراتب فوق به ارتش اعلام و معرفی زمین های واجد شرایط در تهران درخواست شده است.

توضیح دنیای بانک و بیمه: برخی از اسناد رد و بدل شده بین بیمه دانا و مقامات مسئول در ارتش منتشر و برخی از اسناد به لحاظ محرمانه بودن منتشر نمی شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا