بیمه حوادث گروهی و انفرادی بیمه ایران برای زائران اربعین

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، تعهدات بیمه نامه حوادث انفرادی زایرین عتبات عالیات برای هر یک از زائران در صورت فوت ناشی از حادثه 000‏‏‏‏/000‏‏‏‏/000‏‏/1 ریال ، نقص عضو ناشی از حادثه 000‏‏‏‏/000‏‏‏‏/000‏‏/1 ریال، هزینه پزشکی ناشی از حادثه 000‏‏‏‏/000‏‏‏‏/200 ریال  و تعهدات  بیمه نامه حوادث گروهی برای هر یک از زائران  برای غرامت فوت ناشی از حادثه مبلغ 000ر000ر000ر4 ریال، غرامت نقص عضو یا ازکارافتادگی دایم کلی یا جزیی ناشی از حادثه حداکثر تا مبلغ 000ر000ر000ر4 ریال و  پرداخت هزینه های پزشکی ناشی از حادثه هر بیمه شده حداکثر تا سقف مبلغ 000ر000ر800 ریال است.
این گزارش می افزاید، تعهدات  بیمه نامه حوادث انفرادی برای مدت حداقل 15 روز و حداکثر 30 روز معتبر بوده  و از زمان خروج زائرین از مرزهای ج.ا.ایران شروع و با ورود مجدد به کشور خاتمه می یابد. ضمن آنکه در صورت انجام سفر زیارتی عتبات بصورت خانوادگی، سرپرست خانواده می تواند خود و اعضای خانواده درجه یک و دو سببی و نسبی خود را درغالب یک بیمه نامه تحت پوشش قرار دهد .
تعهدات بیمه  حوادث گروهی نیز  برای کاروان های آزاد برای مدت  1 تا 5 روز، 6 تا 15 روز و 16 تا 20 روز قابل خریداری بوده و معیار محاسبه مدت پوشش بیمه ای هر یک از بیمه شدگان، مهر ورود و خروج اداره گذرنامه نیروی انتظامی کشور در مبادی ورودی و خروجی کشور خواهد بود.
گفتنی است: بیمه ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و بیمه گری خود نسبت به طراحی این بیمه نامه اقدام نموده و هر یک از زائران عتبات عالیات می توانند، برای دریافت اطلاعات تکمیلی، مبالغ حق بیمه مربوطه و خرید هر یک از  بیمه نامه های فوق  به شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند. ضمنا خرید بیمه نامه حوادث انفرادی زائران عتبات عالیات از طریق سامانه برخط و غیر حضوری بیمه ایران من نیز امکان پذیر خواهد بود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا