بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را می‌دهد؟

آیا بیمه تکمیلی همه شرکت‌ها هزینه عمل اسلیو معده را پوشش می‌دهند؟‌

هزینه عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی توسط همه شرکت‌ها پوشش داده نمی‌شود؛ بنابراین پاسخ این سوال منفی است. عمل اسلیو معده یکی از جراحی‌های پرهزینه است که در گروه جراحی‌های زیبایی قرار می‌گیرد. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های بیمه تکمیلی پوششی برای تامین هزینه‌های این عمل ندارند؛ اما برخی شرکت‌ها تحت شرایطی و در‌صورتی‌که این عمل به‌منظور حفظ سلامت متقاضی صورت گرفته باشد، بخشی از هزینه‌های عمل را پرداخت می‌کنند. برای کاهش هزینه‌های عمل اسلیو معده می‌توانید از خدمات بیمه تکمیلی آسماری استفاده کنید. این شرکت بیمه سقف پرداختی و شرایط مخصوص به خود را برای جبران هزینه‌های این عمل دارد.

شرایط لازم برای استفاده از پوشش بیمه تکمیلی برای جبران هزینه‌های عمل اسلیو معده

برای اینکه بیمه تکمیلی هزینه‌های عمل اسلیو معده را پوشش دهد، متقاضیان باید از نظر سنی و فیزیکی شرایط ویژه و مشخصی داشته باشند. در زیر به این شرایط اشاره کرده‌ایم:‌

  • سن متقاضی عمل باید بین ۱۸ تا ۶۰ سال باشد.
  • شاخص توده بدنی بالای ۴۰ باشد.
  • تداوم توده برای چندین سال نیز اهمیت دارد.

برای اطلاع دقیق از نحوه استفاده از خدمات بیمه تکمیلی خانواده آسماری برای عمل اسلیو معده می‌توانید با کارشناسان بیمه آسماری در تماس باشید.

بیمه تکمیلی کدام هزینه‌های جراحی اسلیو معده را پوشش می‌دهد؟‌

در‌صورتی‌که شاخص توده بدنی (BMI) بالای ۴۰ باشد، بیمه تکمیلی هزینه‌های عمل جراحی اسلیو معده را پوشش می‌دهد. پوشش هزینه‌ها توسط بیمه تکمیلی به مواردی هم‌چون هزینه‌های جراحی و بستری مرتبط می‌شود. بیمه آسماری به‌عنوان بهترین بیمه تکمیلی انفرادی با‌توجه‌به مقدار سقف پوشش و درصد فرانشیز بیمه هزینه‌های عمل اسلیو معده را به بیمار پرداخت می‌کند.

میزان پوشش بیمه تکمیلی آسماری برای عمل اسلیو معده

در صورت داشتن فاکتورهای سنی و فیزیکی با خرید بیمه تکمیلی آسماری می‌توانید بخشی از هزینه‌های عمل اسلیو معده را جبران کنید. البته میزان پوشش عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی برای جبران هزینه‌ها به مواردی هم‌چون سقف تعهد بیمه و درصد فرانشیز بیمار بستگی دارد.

آشنایی با هزینه‌های اصلی و فرعی عمل اسلیو معده

متقاضیان لاغری با عمل اسلیو معده علاوه‌بر هزینه‌های جراحی، باید به هزینه‌های فرعی آزمایش‌ها و مراقبت‌های بعد از عمل نیز توجه داشته باشند. هزینه‌های فرعی که قبل از انجام عمل باید برای آن برنامه‌ریزی کنید مربوط به هزینه‌های سونوگرافی، آندوسکوپی و بستری می‌شود. بخش مهمی از هزینه‌ها نیز مربوط به منگنه‌های مورد‌نیاز برای عمل اسلیو معده می‌شود. در‌صورتی‌که از سوی هیچ سازمان و شخصی تحت پوشش بیمه پایه قرار ندارید، بهتر است برای تامین هزینه‌های درمانی و کاهش هزینه‌ها از بیمه مشاغل آزاد استفاده کنید.

هزینه‌ اسلیو معده را با پوشش بیمه تکمیلی آسماری به نحو چشم‌گیری کاهش دهید

در این مقاله به بررسی پرداخت هزینه‌های عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی پرداختیم و به این سوال پاسخ دادیم که آیا با بیمه تکمیلی می‌توان هزینه‌های این عمل را پوشش داد؟ بیمه آسماری به‌عنوان یکی از کامل‌ترین انواع بیمه درمانی هزینه‌های مربوط به عمل اسلیو معده را نیز پوشش می‌دهد. در‌صورتی‌که شاخص توده بدنی (BMI) بیمه‌گزار بالای ۵۰ باشد، هزینه‌های عمل اسلیو معده توسط بیمه آسماری پرداخت می‌شود.

شرکت‌ها با تهیه بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده آسماری می‌توانند به‌خوبی نیازهای درمانی کارمندان خود را پوشش دهند. همچنین این شرکت پوشش‌های اضافی برای رفاه بیشتر کارمندان در نظر گرفته است. با خرید بیمه درمان تکمیلی شرکتی آسماری با پوشش‌های اضافه، خدماتی مانند هزینه ویزیت پزشکان و ملزومات دارویی پرمصرف نیز تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد. برای تهیه و خریداری بیمه و اطلاع از طرح‌ها و پوشش‌های اضافی با کارشناسان بیمه آسماری در تماس باشید.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا