بیمه به ظرفیت‌های نوآورانه نیاز دارد

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، وی ادامه داد: برای همکاری به منظور توسعه اکوسیستم مالی می‌توانیم با ترکیب محصولات غیربیمه‌ای و محصولات بیمه‌ای به گسترش کسب‌وکارها رونق بخشیم.

عضو هیئت مدیره بیمه سرمد با اشاره به اینکه این شرکت بر توسعه مشارکت‌های کسب‌وکاری متمرکز شده، گفت: این مشارکت‌ها در همه سطوح از بازار و کانال تا محصولات و خدمات قابل تصور است و می‌توان با تبادل سرویس‌های دیجیتالی در زمینه‌هایی مانند پرداخت، تضمین، احراز هویت با حلقه‌های اقماری نظام بانکی از جمله لیزینگ، سرمایه‌گذاری، کارگزاری زنجیره ارزش صنعت مالی را کامل کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا