بورس تهران، به سمت دیجیتالی شدن گام برمی دارد

دیجیتالی شدن بورس تهران، از اهداف شرکت است و تلاش می کنیم وظایف خود را به صورت کارا و در راستای حفظ اساسنامه بورس، انجام دهیم.

به گزارش دنیای بانک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، سالروز شهادت سرباز وطن، سردار قاسم سیلمانی را تسلیت گفته و در خصوص آخرین وضعیت بورس تهران اظهار داشت: پیش از اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، مشکلاتی از جمله مسائل پروژه ساختمان را داشتیم که وقت زیادی صرف آن کردیم و به لطف خداوند اتفاقات خوبی رقم خورد. هیأت مدیره محترم نیز همگام با ما قدم‌های اساسی و مهمی را در راستای حل و فصل این موارد برداشتند.

وی از زحمات همکاران و مدیران قبلی قدردانی کرد و گفت: با توجه به شرایط حاکم در بورس تهران، بنا را بر آن گذاشتیم که زمانی را صرف نگاه به مسایل داخلی شرکت کنیم.

گودرزی تصریح کرد: تأمین مالی، جزو وظایف اصلی ماست و از اقدامات مهمی بود که صورت پذیرفت. همچنین دیجیتالی شدن بورس تهران و طراحی کردن سامانه هایی با هدف پاسخگویی موثر به نیازهای بازار از دیگر اهداف ماست. امیدوارم بتوانیم وظایف خود را به صورت کارا و در راستای حفظ اساسنامه بورس تهران، انجام دهیم.

مدیرعامل بورس تهران خاطرنشان کرد: در سال جاری اقدامات مهمی به‌همراه تیم اجرایی خود انجام داده ­ایم و امیدواریم سال آینده، با اصلاح برند و حضور پررنگ و قوی در حوزه تأمین مالی، گامی مهم برای کشور عزیزمان ایران برداریم.

در پایان نشست خبری امروز مراسم تقدیر و تشکر از سرکار خانم سهیلا مستوفی زاده خوئی، رئیس اداره روابط عمومی، به پاس سه دهه فعالیت در روابط عمومی بورس تهران صورت گرفت.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا