برگزاری تكریم و معارفه اعضای جدید هیات عامل بیمه مرکزی

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در این آیین، ضمن قدردانی از تلاش های مستمر مجموعه های نظارتی و اتکایی برای معاونان جدید این دو حوزه آرزوی موفقیت کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره بر اصل شایسته سالاری در گزینش مدیران نهادناظر بر بهره گیری از نیروهای باانگیزه و جوان در مجموعه نهاد ناظر تاکید کرد و اظهار داشت: تعامل با مجموعه های متناظر و تکیه بر اصل نوآوری، بسترسازی الکترونیکی و تقویت نظارت هوشمند باید در اولویت برنامه های نظارتی باشد و استقرار نظام ریسک سنجی بهینه نیز در بخش اتکایی نهادینه شود.
بر اساس این گزارش،محمود حق وردیلو به عنوان سرپرست معاونت نظارت و مجید تقی لو به سمت سرپرست معاونت اتکایی منصوب شده اند و از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد.
گفتنی است در این آیین ضمن قدردانی از خدمات غلامعلی جهانگیری در دوران تصدی معاونت اتکایی، حکم مشاور رئیس کل بیمه مرکزی در امور اتکایی به ایشان ابلاغ شد.
شایان ذکر است که دکتر علی استادهاشمی پیش از این مسئولیت معاونت نظارت بیمه مرکزی را بر عهده داشته که به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات دولت به ریاست کلی بیمه مرکزی منصوب شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا