برنامه‌ریزی راهبردی نظام‌مند در بیمه رایج و تكافل

کارگاه‌‌ آموزشی ” برنامه‌ریزی راهبردی نظام‌مند در بیمه رایج و تکافل “، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز شنبه 23 دی ماه 1402 به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای بانک و بیمه از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد، «تعاریف و مزایای راهبرد»، «پرسش‌های کلیدی در روند توسعه و اجرای راهبرد کسب و کار»، «برنامه‌ریزی راهبردی»، «فرایند برنامه‌ریزی راهبردی نظام‌مند» و «تحلیل نمونه و اشکال و قالب‌های کاری که در برنامه‌ریزی راهبردی نظام‌مند استفاده می‌شود: الف) تحلیل قوت، ضعف، فرصت و تهدید (SWOT)؛ ب) قالب تحلیل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فناوری، حقوقی و محیط زیست (PESTEL)؛ ج) شکل تحلیلی پنج نیرو» توسط آقای اشکین دوشان‌دره شریک مدیریت شرکت مشاوره بین المللی و خدمات آموزشی شاو ترکیه، به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.irمی‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا