با همکاری پلیس و بیمه، کروکی الکترونیکی تا پایان سال اجرایی می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل گسترده پلیس با بیمه گفت: صنعت بیمه مکمل پلیس است و هر دو در راستای حفظ آرامش و امنیت جامعه در حال خدمت هستند.

قائم مقام بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر پایش داده های موجود در صنعت بیمه و پلیس تاکید و گفت: از داده های موجود باید در راستای تسهیلگری خدمات بیمه ای و پلیس استفاده شود که این مهم صرفا از طریق دسته بندی اطلاعات و داده کاوی امکان پذیر خواهد بود.
دکتر مشعلچی همچنین از همکاری مشترک پلیس و بیمه در زمینه اصالت خودرو ها خبر داد و گفت:  با این کار از تخلف خودروهای پلاک جعلی جلوگیری می‌شود و حتی می‌توان به مردم در  خرید و فروش خودروها نیز کمک کرد و دیتایی از آسیب های خودرو و اصالت پلاک و مالکیت آن در اختیار آنها گذاشت.
وی در پایان از سردار هادیانفر خواست تا با همکاری سایر نهادهای مرتبط مشکل ۱۰ میلیون خودرو و موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه را برطرف کند.
شایان ذکر است، در این جشنواره با حضور دکتر علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی از برترین های پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه کروکی‌های برتر، کارکنان صحیح و سریع العمل و ایده‌های ابتکارانه در جامعه نخبه ها در حوزه کروکی آنلاین تقدیر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا