با شرکت در قرعه کشی بانک ملی ،برنده این دوره باشید

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،برای این دوره از قرعه کشی 857 هزار و 281 فقره جایزه به ارزش بیش از یک هزار و 668 میلیارد ریال به برندگان تخصیص یافته است.

در این دوره 95 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 1307 فقره کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش 500 میلیون ریال، 1307 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 50 میلیون ریال بخشی از جوایز چهل و سومین دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

سپرده گذاران با شرکت در این قرعه کشی علاوه بر این که از سود معنوی این عمل خدا پسندانه بهره مند خواهند شد، بانک ملی ایران را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی نظیر مدرسه سازی، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، کمک به ازدواج جوانان، فرزندآوری خانواده ها، ایجاد فرصت های شغلی و سایر امور یاری می کنند.

گفتنی است حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها خواهد بود

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا