با تمام توان در پی جلب رضایت مشتریان هستیم

به گزارش روابط عمومی بيمه سرمد، سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد در اين ‌بازديد، با اشاره به جایگاه بیمه سرمد در بین شرکتهای بیمه گفت: باید نسبت به ظرفیت و جایگاه خود آگاه باشیم و با تمام توان تلاش خود را برای ارتقاء برند و جلب رضایت مشتریان به کار بندیم.

وی ادامه داد: صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ نشان داد که انجام کار تخصصی و تیمی موفق در کنار انرژی مضاعف کارکنان موجب شد که از زیان به سود برسیم.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه به سهامداری بانک صادرات ایران در این شرکت اشاره و تصریح کرد: سهامداری بانک صادرات ایران، برای بيمه سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد شركت بهترين بهره را ببريم و در شأن این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور عمل كنيم.

بهشتی‌نژاد افزود: تیم مدیریتی بیمه سرمد در تلاش است که در سالجاری فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه‌شدگان به موقع انجام شود و و با ارتقای بهره‌وری، ثبت به موقع اطلاعات بیمه‌شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد هم در حداقل زمان ممکن انجام شود و در این راستا برخی ساختارها بازنگری می‌شود.

لازم به ذکراست؛ در این دیدار نمایندگان فعال بیمه سرمد در استان اصفهان، به بیان دیدگاه‌های خود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان پرداختند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا