بانک ملی آماده ارائه خدمات ارزی به فعالان عرصه صنعت فولاد

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران گفت: با وجود تحریم های ظالمانه توانسته ایم ارائه خدمات ارزی را به صنعتگران و تولیدکنندگان در راستای توسعه اقتصادی کشور فعال نگه داریم .
علیرضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران  با حضور در غرفه بانک در نمایشگاه بین المللی ایران متافو در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک اظهارداشت: برگزاری این گونه رویداد ها و نمایشگاه ها فرصتی برای معرفی و ارائه خدمات مالی بانک است که باید این فرصت ها را غنیمت شمرد.

معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با بیان این که این بانک به عنوان بزرگترین بانک کشور، منابع و شبکه گسترده ارزی قابل توجهی در اختیار دارد، گفت: بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که با تکیه بر واحدها و شعب خارج کشور خدمات مناسب و سازنده ای به شرکت های حاضر در نمایشگاه ایران متافو ارائه دهد تا محدودیت ها و مشکلات ارزی آن ها رفع شود.

گچ پز زاده با تاکید بر این که تاکنون توانسته ایم با وجود تلاش های بی وقفه و مستمر شبکه بین الملل و ارزی بانک را در شرایط تحریم های ظالمانه فعال نگه داریم، افزود: خدمات ارزی متنوعی در خارج کشور برای صادر کنندگان و واردکنندگان در راستای توسعه بازار، فروش محصولات و تهیه مواد اولیه طراحی و تدوین شده است.

وی با اشاره به این که  در نمایشگاه ایران متافو خدمات ارزی بانک ملی ایران با تمام توان و در کمترین زمان ممکن به شرکت های متقاضی ارائه شده، گفت: استفاده از ابزارهای پرداخت ارزی مانند ال سی و ارائه تسهیلات ارزی به طرح ها و شرکت‌های صادرات محور نیز از جمله خدمات ارزی این بانک بوده است.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران در ادامه تصریح کرد: در این نمایشگاه طی دیدار و نشستی مشترک با مدیران، صاحبان صنایع و مدیران شرکت های متقاضی خدمات، زمینه‌های ارتقای سطح همکاری ها در خصوص خدمات ارزی بررسی شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا