بانک صادرات آکادمی بانکداری هوشمند تأسیس می‌کند

بانک صادرات ایران با همکاری دانشگاه صنعتی امیر کبیر «آکادمی بانکداری هوشمند» تأسیس می‌کند

​ همزمان با امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاونت فناوری اطلاعات و اداره کل هوشمندسازی و نوآوری این بانک نیز با پارک علم و فناوری این دانشگاه تفاهم‌نامه تأسیس آکادمی بانکداری هوشمند امضا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این تفاهم‌نامه که به امضای هادی امینی فرد رئیس اداره کل هوشمندسازی و نوآوری و همچنین سید فرهنگ فصیحی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید، تأسیس آکادمی بانکداری هوشمند با 12 هدف مشخص مورد توافق قرار گرفت.

برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه، ارتقای سطح علمی کارکنان شبکه بانکی، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان در حوزه بانکداری هوشمند از جمله علم‌داده و هوش‌مصنوعی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های تخصصی و رویدادهای مرتبط و همچنین طراحی شیوه‌های نوین آموزش متناسب با نیازهای بانک، از جمله این موارد است.

ارائه دوره‌های تخصصی کاربردی بین‌المللی با همکاری مراکز علمی معتبر خارج از کشور، ایجاد و توسعه دوره‌های بین رشته‌ای کاربردی، مشارکت در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، کاربردی و فناورانه، اجرای طرح‌های بانکداری هوشمند با استفاده از پشتوانه‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها، دانشجویان نخبه، کارورزی و حمایت از پایان‌نامه‌ها از دیگر اهداف تأسیس این آکادمی عنوان شده است.

ایجاد مرکز نوآوری و مهارت‌افزایی، حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان، ایجاد شبکه مربیان و اساتید و شناسایی افراد مستعد و توانمند برای جذب در بانک یا شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری و نوآوری بانک، از جمله اهداف مورد توافق در این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا