بانک سامان اسباب کشی کرد

بانک سامان سرانجام به برج سامان اسباب‌کشی کرد. به این ترتیب ساختمان مرکزی این بانک از خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک و، نبش کوچه ترکش‌دوز به خیابان دکتر علی شریعتی، نبش کوچه اتوبانک، برج سامان منتقل شد.

به گزارش دنیای بانک، بانک سامان بر اساس مصوبه جلسه فوق‌العاده هیت مدیره در 8 خرداد 1400 و بر اساس قرارداری اقدام به خرید 3.18 دانک از 6 دانک برج اداری – تجاری جام از شرکت صبا میهن کرد که قرار بود ساختمان در تاریخ 9 مرداد 1401 تحویل این بانک شود. سایر خریداران برج جام که حالا به برج سامان تغییر نام داده، به شرکت هلدینگ سرآمد، بیمه سامان و شیشه همدان است و ارزش کل معامله 23 هزار میلیارد ریال اعلام شده که سهم بانک سامان 19 هزار و 190 میلیارد ریال است.

بانک سامان در این قرارداد اقدام به واگذاری یک ساختمان در خیابان ظفر تهران به مبلغ 6 هزار و 190 میلیارد ریال و یک ملک تجاری در خیابان توانیر تهران به مبلغ 620 میلیارد ریال کرده و بقیه مبلغ قرارداد هم معادل 5380 میلیارد ریال در تاریخ 9 خرداد 1400 به فروشنده پرداخت شده است.

برج جام واقع در خیابان شریعتی تهران، در سایتی به متراژ ۴۶۰۰ متر مربع واقع شده است. این پروژه یکی از دو شریان مرکزی و تاریخ این منطقه به حساب می آید. برج جام از محور شمال-جنوب به منطقه شمیران و از شرق در موقعیت قدیمی و سنتی تاریخی تهران مشرف می باشد. برج اداری تجاری جام به عنوان یکی از مدرن‌ترین پروژه‌های ساختمانی شهر تهران با ۶۰ هزار متر مربع فضا در یکی از بهترین موقعیت‌های اداری شهر قرار دارد که معماری منحصر به فرد و به کار گیری بالاترین استانداردهای ساخت و مصالح، این برج ۳۲ طبقه را به یکی از شاخص‌های معماری سوپر لوکس کلاس A در کشور تبدیل کرده است.

پروژه برج جام مشتمل بر ۶۳ واحد تجاری در دو طبقه، ۸۹ واحد اداری در ۲۳ طبقه و ۵۵۵ واحد پارکینگ عادی به انضمام ۲۸ واحد پارکینگ ویژه معلولان در ۷ طبقه است و در طراحی آن، سالن اجتماعات، عرصه فرود هلی کوپتر، نمازخانه و رستوران با محوطه روباز نیز در نظر گرفته شده است.

ساختمان برج جام اثر معمار شناخته شده رضا دانشمیر از این دسته ساختمان هاست که به خاطر ارتفاع و طراحی حجم معمارانه آن در میان خیابان شریعتی تهران می درخشد.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا