بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، این نشست با حضور ابوطالب حافظی مدیر گروه آموزش و پرورش، زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش،آذر کیش مدیرکل فنی و حرفه ایی، دودانگه معاون آموزش متوسطه و حقیقی مدیر امور اداری رفاهی آموزش متوسطه، در محل دفتر معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه مدیر گروه آموزش و پرورش بانکداری اجتماعی به تبیین و تشریح اهداف و فعالیت های بانک قرض الحسنه رسالت در بستر بانکداری اجتماعی (بانک بدون شعبه) در قالب ارائه خدمات ارزان و آسان مبتنی بر احکام شرعی به کارکنان معاونت متوسطه و سایر فرهنگیان پرداخت. اوطالب حافظی در مورد فرایندهای تشکیل کانون ، افتتاح حساب ، انتقال منابع ، کسب امتیاز حاصل از رسوب منابع و در نهایت استفاده از وام قرض الحسنه و تسهیلات خرید در بازار اعضاء توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه زرافشان معاون وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به خاطر اهتمام در پیاده نمودن فرهنگ قرض الحسنه در جامعه ، اظهاری امیدواری کرد با همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت های طرفین بتوانیم ارتباط خوبی در جهت خدمت به جامعه قابل تکریم آموزش و پرورش ارائه کنیم.
تشکیل کانون کارکنان معاونت آموزش متوسطه، انتقال منابع صندوق قرض الحسنه کارکنان معاونت متوسطه به بانک قرض الحسنه رسالت، ترغیب مدیران هنرستان های سراسر کشور به افتتاح حساب و انتقال منابع و بهره گیری از تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت. ترغیب مسوولین مدارس شبانه روزی استان ها جهت بهره گیری از ظرفیت موجود در بازار اعضاء به منظور خرید نیازهای مدارس شبانه روزی از جمله موضوعات این نشست بود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا