بازدید مدیرعامل بانک رفاه از موکب این بانک در شلمچه

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر للـه گانی که به همراه جمعی از مدیران به خوزستان سفر کرده بود، با حضور در موکب این بانک، از نزدیک در جریان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) قرار گرفت.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این بازدید گفت: خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) باعث افتخار و اقدامی خداپسندانه است که اجر معنوی آن نزد خداوند متعال محفوظ است و در کارنامه افراد ثبت می شود.

دکتر للـه گانی ادامه داد: کارکنان متعهد و عاشقان به اهل بیت (ع) بانک رفاه در استان خوزستان صادقانه و مخلصانه در این ایام شبانه روز در خدمت زائران اربعین حسینی (ع) هستند که این تلاش ها قابل تقدیر است.

مدیرعامل بانک رفاه در پایان تأکید کرد: امروز توفیقی به دست آمد که در اینجا حضور پیدا کنیم. با همت کارکنان متعهد ما، کارها به خوبی پیش می رود و خدمت رسانی مناسبی به زائران اربعین حسینی (ع) عرضه می شود. امیدواریم که در سال های آینده نیز توفیق خدمت رسانی به زائران برای مجموعه بانک رفاه فراهم شود.

شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران علاوه بر برپایی موکب در استان خوزستان، در استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان نیز درحال خدمت رسانی به زائران اربعین حسین(ع) است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا