بازدید رئیس كل و هیات عامل بیمه مركزی از غرفه های صنعت بیمه

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در این بازدید و گفتگوی چهره به چهره ضمن قدردانی از حضور موثر شرکت های بیمه ای در نمایشگاه بر ضرورت ادامه روند فرهنگسازی بیمه ای تاکید کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در پاسخ اصحاب رسانه در خصوص اهمیت نمایشگاه صنعت مالی، اظهار داشت: بهره گیری از فرصت های فرهنگسازی و تعمیم خدمات و محصولات بیمه ای از جمله اولویت های نهادناظر صنعت بیمه به شمار می رود.
مهندس بهزادپور، حضور پرشور بیمه گران در نمایشگاه ها و همایش ها را گام بلندی در مسیر ارتباط با مخاطبان و بیمه گذاران، توصیف کرد و افزود: با توسعه شبکه های دیجتالی و ابزار فناوری، ظرفیت های صنعت بیمه روز به روز افزایش می یابد و به همین اندازه باید در عرصه های فرهنگی و تبلیغی بیمه، تلاش کنیم.
رئیس شورای عالی بیمه از متولیان و نمایندگان غرفه های بیمه ای پانزدهمین نمایشگاه صنعت بیمه خواست تا در کنار معرفی محصولات نوین در زمینه ساده سازی مفاهیم پیچیده صنعت بیمه نیز بکوشند.
شایان ذکر است در جریان این بازدید سه ساعته علاوه بر گفتگوی بی واسطه بیمه گران با رئیس کل بیمه مرکزی، برخی از اصحاب رسانه نیز پرسش های خود را با ایشان مطرح کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا