افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در 1402/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو این شرکت برگزار شد.
در این مراسم طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال ما رتبه دوم فروش بیمه را در کشور داشتیم اظهار کرد: در بخش شبکه فروش سیاست روشنی داریم و بسته حمایتی در ارتباط با شبکه فروش در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ما به سمت سیاست حمایتی از شبکه فروش رفته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی و ارائه تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام کمک هزینه تبلیغات و سهام از شبکه فروش داریم تا بدانند مورد توجه هستند.
مدیرعامل بیمه دی گفت: ما باید به سمت خرده فروشی حرکت کنیم و به بیمه زندگی نیز توجه ویژه‌ای شده؛ کل صنعت بیمه در چند ماه اخیر شاهد کاهش سهم بیمه زندگی بوده است، اما ما در این زمینه شاهد افزایش در بیمه دی بودیم.

امسال ۲ برابر پارسال فروش داشتیم
موهبتی بیان کرد: نگاه ما به کسب و کار باید تغییر پیدا کند و شاهد تحولی در صنعت بیمه باشیم، ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی فروش خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است.
رشد ۱۴۰ درصدی ارزش سهام دی
وی افزود: ارزش سهام ما به رشد ۱۴۰ درصدی رسیده که همگی به خاطر تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور است.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق باشیم باید به خود اهمیت دهیم گفت: ما پرتفویی داریم که ۹۰ درصد آن درمان و ۷۰ درصد آن ایثارگران هستند که هم فرصت و هم تهدید خواهد بود. باید از این ثروت به خوبی استفاده کنیم تا به فرصت تبدیل شود.
سهم جبران باید به ۴۰ درصد برسد
موهبتی با اشاره به اینکه ما در سال ۱۴۰۷ باید سهم جبران را به ۴۰ درصد کاهش دهیم افزود: گرفتن مگا پروژه‌ جدید برای ما تهدید خواهد بود و هیچ‌راهی جز خرده فروشی نداریم و باید تمام توان خود را بر روی بیمه زندگی بگذاریم.
وی افزود: ما در سبد فروش خود چند مگا پروژه داریم که مهم‌ترین آن مربوط به ایثارگران است؛ اگر مشتری ما تجربه خوبی از بخش درمان داشته باشد سایر بیمه‌های خود را به ما خواهد سپرد و شبکه فروش باید به این سمت حرکت کند.
مدیرعامل بیمه دی گفت: شبکه فروش دروازه شرکت است و باید بتوانیم اتفاقات خوبی برای مشتریان رقم بزنیم و آن‌ها شاهد برخورد مناسب باشند.
فرشندگان نگران دیجیتال شدن فروش بیمه نباشند
موهبتی بیان کرد: فروشندگان نباید نگران دیجیتالی شدن فروش‌ بیمه باشند و هیچ‌راهی وجود ندارد جز اینکه فروشندگان در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنند. شبکه های مجازی فضای خوبی برای فروش است که می‌توان مورد استفاده قرار داد.
وی با بیان اینکه باید در زمینه آموزش تلاش شود و‌ دوره‌های لازمه را طی کرد افزود: باید در بازار رقابت یک مزیت نسبت به دیگران داشت و از ظرفیت‌ها، پتانسیل و… به خوبی استفاده کرد تا شبکه فروش قوی وجود داشته باشد.
مدیرعامل بیمه دی گفت: باید هموطنان را برای بهره مند شدن از بیمه توجیه کرد و تلاش شود که مخاطبان بیشتری از بیمه‌های زندگی استفاده کنند.
موهبتی بیان کرد: تحلیل بازار، هدفگذاری، باور به خود، افزایش مهارت و … از جمله مواردی است که شبکه فروش باید مدنظر داشته باشند و به سمت آن حرکت کنند.
مدیرعامل بیمه دی گفت: ما بر سیاست‌های خود در خرده فروشی و بیمه زندگی اصرار داریم و تلاش داریم با کمک شبکه فروش به اهداف مد نظر دست یابیم وبه قله مدنظر برسیم.گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا