افزایش سرمایه بانک شهر با شارژ نقدی

سید محمد مهدی احمدی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک شهر از تصمیم این بانک برای افزایش سرمایه 200 درصدی از محل آورده نقدی خبر داد و اعلام کرد: برنامه جامع افزایش سرمایه حداکثر ظرف مدت 2 سال در دست پیگیری است.

به گزارش دنیاتی بانک، مدیرعامل بانک شهر در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر افزایش سرمایه این بانک، اظهار کرد: هیات مدیره بانک شهر در راستای برون رفت از وضعیت فعلی (زیان انباشته ناشی از اقاله معامله سنواتی املاک) تدوین برنامه جامع افزایش سرمایه احتمالی مطابق الزامات دستور‌العمل سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تغییر سرمایه شرکت‌های مشمول ماده 141 قانون تجارت مبنی بر رفع مشمولیت ماده یادشده حداکثر ظرف مدت سال از تاریخ برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده را در دستور کار قرار دارد.

این گزارش می‌افزاید: سرمایه ثبت شده بانک شهر در حال حاضر 15 هزار و 572 میلیارد و 841 میلیون ریال است و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده این بانک با زیان انباشته 239 هزار و 816 میلیارد و 484 میلیون ریالی مواجه است.

بانک شهر در 9 ماه نخست سال گذشته موفق شده بود تا سود خالص خود را 116 درصد افزایش دهد و به 34 هزار و 657 میلیارد و 833 میلیون ریال برساند و به ازای هر سهم 2226 ريال سود شناسایی کند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا