افزایش سرمایه، نشان‌دهنده پایداری و قدرت بانک رفاه است

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران نشاندهنده پایداری، قدرت و انعطاف‌پذیری این بانک است و اقدامات توسعه‌ای ذی‌نفع واحد را تسهیل می‌کند.

دکتر علیرضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حاشیه دومین نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان این مطلب، افزود: این افزایش سرمایه که بسیار قابل توجه نیز بود، زیرساخت‌ها و بسترهای توسعه فعالیت‌های این بانک را بیش از پیش فراهم می‌کند و می‌تواند حمایت‌های این بانک از رونق تولید و اشتغالزایی را ارتقاء بخشد.

دکتر عسگریان به اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: این مهم ابتکار بسیار ارزشمندی از سوی این بانک است که می‌تواند با تامین مالی واحدهای تولیدی، بستر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آنها را فراهم آورد و در عین حال منجر به کاهش نرخ تورم از مسیر مدیریت نقدینگی می‌شود.

وی افزود: این اوراق تاکنون برای پنج مجموعه تولیدی بزرگ کشور منتشر شده است و منابع مالی طرح‌های توسعه‌ای آنها را تامین کرده است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان به ارزیابی عملکرد این بانک در سال‌های اخیر پرداخت و گفت: عملکرد این بانک بسیار مناسب و شایسته قدردانی است. برگزاری نشست هم‌افزایی با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز مصداق شفافی از این موضوع است که نشان می‌دهد بانک رفاه در مسیر صحیح حرکت می‌کند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا