افتخار آفرینی نوآوران لوتوس پیروزی

شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی با محصول ” توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین” در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی خوش درخشید.

در ” هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی” که در تاریخ 21 اسفندماه1402 در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصول ” توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین ” شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی از شرکت‌های گروه مالی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال 1402 معرفی شد و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.
جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی هرساله با شناسایی، ارزشیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید محصولات و خدمات نوین، زمینه توسعه کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم می‌نماید.
اهداف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است. نوآوری‌هایی که در سال جاری در کشور صورت گرفته در جشنواره شناسایی و ارزیابی می‌شود. این اقدام در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌‌وکار را فراهم کرده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا