افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعبه شیراز بیمه سرمد

همزمان با مبعث حضرت محمد (ص) و فرارسیدن یوم الله 22 بهمن مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در سفر به استان فارس ساختمان جدید مدیریت شعبه شیراز را افتتاح کرد و در نشستی صمیمی با شبکه فروش گفتگو کرد.

به گزارش دنیای بانک و بیمه از روابط عمومی بیمه سرمد دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد به همراه چند تن از معاونین و مدیران ستادی در سفر به استان فارس ضمن افتتاح ساختمان جدید شعبه مدیریت استان فارس در نشستی با شبکه فروش از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات نمایندگان قرار گرفتند.
در مراسم افتتاحیه که با حضور خواجه‌نژادیان مدیر شعب بانک صادرات ایران استان فارس و تنی چند از مسئولین این بانک همراه بود بهشتی نژاد با اشاره به لزوم توجه حداکثری به شبکه فروش بر خدمت رسانی مناسب به مشتریان خصوصاً کارکنان و بازنشستگان بانک تاکید کرد.
در ادامه این مراسم مدیرعامل بیمه سرمد به همراه آقایان بزرگ‌زاده سرپرست توسعه بازار و شبکه فروش، آموزگار سرپرست معاونت بیمه‌های غیر زندگی و فرشباف ماهریان سرپرست امور شعب در نشست هم اندیشی با شبکه فروش حضور یافتند و از نزدیک با نمایندگان به گفتگو نشستند.
در این نشست مدیرعامل بیمه سرمد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک اعیاد پیش رو با تشریح سیاست های کلی شرکت گفت: کنترل ریسک و استفاده از پتانسیل میزهای خدمت مستقر در بانک صادرات به منظور حمایت از شبکه فروش و خرده فروشی از برنامه های مهم شرکت است.
مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در ادامه افزود: قسمت اعظم خسارت های معوق تسویه شده و روند رو به رشد شرکت همچنان ادامه دارد.
در ادامه نشست هم اندیشی، نمایندگان با طرح و بیان مشکلات و دغدغه های خود پیشنهاداتی به منظور بهتر شدن روند خدمات به بیمه شدگان ارائه نمودند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا