اعلام برنامه های دومین جشنواره ورزشی صنعت بیمه

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دراین مراسم که با حضور مسئولان تربیت بدنی شرکت های بیمه و درمحل بیمه مرکزی برگزار شد ابتدا رویکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در ایجاد یک ساختار منسجم برای اشاعه ورزش سلامت محور در سازمان بیمه وهمچنین ظرفیت های ورزش قهرمانی از طریق شورای توسعه ورزش بیمه تشریح شد . سپس علیرضا محمدعلی رییس توسعه ورزش بیمه مرکزی، ضوابط دومین جشنواره ورزشی این صنعت را در رشته های مختلف ورزشی اعلام کرد و با تبیین ضرورت تشکیل کمیته های تخصصی شرح وظایف کمیته های فنی و نظارت، کمیته پشتیبانی وآموزش و رسانه را بیان کرد.

براساس تصمیمات اتخاذ شده درشورای ورزش صنعت بیمه رقابت های ورزشی دومین جشنواره شامل رشته های آمادگی جسمانی ،فوتسال، دارت،تنیس روی میز، بازی رایانه ای و فوتبال روی میز خواهد بود که در این رویداد  دو گروه بانوان و آقایان به رقابت می پردازند.
شورای ورزش همچنین در مورد مشارکت شرکت ها در دومین جشنواره اعلام کرد “شرکت بیمه ما” در رشته دارت مردان و زنان، “بیمه کوثر” در رشته تنیس روی میز مردان و زنان، “بیمه دی” دربازی های رایانه ای(پلی استیشن) مردان، “بیمه البرز” در رشته فوتسال آقایان و “بیمه دانا” برنامه صعود کوهنوردان صنعت بیمه را میزبانی خواهند کرد که جزییات برنامه و زمان اجرای این رویداد و سایر میزبانی ها بزودی از طریق شورای ورزش صنعت بیمه اعلام خواهد شد.
همچنین در این نشست انتخابات اعضا، روسا، دبیران و ناظرین کمیته های سه گانه برگزار و منتخبان به شرح زیر معرفی شدند:

کمیته فنی و نظارت /
اعضای این کمیته متشکل از روسای تربیت بدنی شرکت های بیمه سامان، تعاون،کوثر،ملت، معلم تجارت نو، دانا و ایران معین هستند. همچنین فرهاد اکبر از بیمه کوثر به سمت رییس و دهقان از بیمه سامان به سمت دبیر، انتخاب شدند.
کمیته پشتیبانی/
اعضای این کمیته متشکل از روسای تربیت بدنی شرکت های بیمه آسیا، پارسیان، رازی، دی، نوین، حافظ، خاورمیانه، باران هستند و همچنین مهدی هندیونی از بیمه آسیا به سمت رییس و خالقی از بیمه دی به سمت دبیر انتخاب شدند.

کمیته آموزش و رسانه
اعضای این کمیته متشکل از روسای تربیت بدنی شرکت های بیمه البرز، ما، پاسارگاد، حکمت صبا، ایران، آرمان، پژوهشکده بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی هستند و براساس این گزارش محمدرضا رباط کریمی از بیمه ما به سمت رییس و صادقی نسب از بیمه حکمت صبا به سمت دبیر این کمیته انتخاب شدند.
در این انتخابات همچنین سمانه شاهین فر، علیرضا کدخدا و حسین احمدی به عنوان ناظرین کمیته های یاد شده انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا