ارتقای شاخص‌های عملكردی بیمه دانا، حاصل اجرای استراتژی توسعه بازار

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در جلسه شورای مدیران این شرکت که عصر روز دوشنبه ۱۶ مرداد‌ماه جاری در محل ساختمان سعدی برگزار شد، با اشاره به عملکرد بیمه دانا از ابتدای سال تاکنون، از اجرای استراتژی توسعه بازار و نقش مثبت آن در بهبود شاخص‌های عملکردی سخن گفت و اظهار داشت: خوشبختانه در طی حدود پنج ماه گذشته، حق‌بیمه صادره شرکت از مرز ۱۷ هزار میلیارد تومان عبور خواهد کرد که حاکی از تحقق بالغ بر ۱۰۰ درصدی بودجه پيش‌بيني شده است.
ایشان همچنین، نرخ‌های فنی ارائه‌شده ناشی از جذب قراردادهای مهم را یادآور شد و با اشاره به حاشیه سود مناسب آن‌ها، افزود: برای تقویت ذخایر شرکت، بخشی از سودها را به این بخش مهم اختصاص دادیم و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده برآورد می‌شود که تا پایان امسال، ذخایر شرکت به سطح شش هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
وی تقویت ساختارهای مالی و ذخایر دارایی‌های شرکت را موجب ارتقای توانگری مالی و عملیاتی شرکت دانست و نقش آن را در حفظ و مقابله با هرگونه موانع و مشکلات احتمالی در آینده، مورد تأکید قرار داد.
مدیرعامل بیمه دانا، کسب موفقیت‌های اخیر را حاصل کار گروهی، همدلی، هم‌افزایی و تعامل مناسب میان همکاران در ستاد و صف عنوان و تصریح کرد: تأمین فضای مناسب اداری برای ستاد، حفظ و ارتقاء جایگاه سرمایه‌های انسانی، افزایش سرمایه شرکت، تقویت گروه مالی اطمینان‌گستر دانا و ورود آن به بازار فرابورس و تسویه خسارت بیمه‌گذاران، از مهمترین برنامه‌ها، اهداف و اقدامات سال‌جاری این شرکت خواهد بود.
وی در بخش دیگر از اظهارات خود، به پروژه‌های مهم این شرکت، از جمله آموزش و پرورش، بخش حمل‌ونقل، شرکت مخابرات و وزارت نیرو پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از مدیران آنها اظهار داشت: خوشبختانه در تمامی قراردادهای امضاءشده در خصوص این پروژه‌ها، مسائل مهمی مانند نرخ فنی و مدیریت بهینه ریسک به درستی رعایت شده است.
ایشان نگاه و نگرش کارمحوری، دوری از حاشیه، هم‌افزایی سیستمی، همفکری ستاد و صف و  همچنین تلاش برای کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان را از اهداف و انتظارات خود و هیئت‌مدیره از کارکنان برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تلاش مضاعف تمامی کارکنان، پرچم پرافتخار بیمه دانا بر بام صنعت بیمه کشور همواره برافراشته خواهد بود.
گفتنی است: پیش از اظهارات مدیرعامل بیمه دانا، علی ولی‌الهی مدیر حسابرسی و کنترل‌های داخلی، نورعلی نوری مدیر پروژه آموزش و پرورش و غلامعلی خمیس‌آبادی رئیس مجتمع اجرایی و سرپرست قراردادهای ویژه نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های خود در حوزه‌های تخصصی و پروژه‌های مربوطه، ارائه کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا